Χειμερινός Τουρισμός
Tourism Workshop 2008
Ένας από τους σκοπούς του Workshop είναι να προβληματίσει και να προτείνει δράσεις για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου .
Χειμερινός Τουρισμός
Προφίλ «χειμερινών» τουριστών
Τιμολογιακή πολιτική
Επιχειρηματική φιλοσοφία
Σύγκριση με Κύπρο / Τουρκία / Πορτογαλία κλπ
Μικρά αλλά ενδιαφέροντα
Προβλήματα
Προτάσεις
Τουρίστες Χειμερινής περιόδου: Προφίλ
Η συντριπτική πλειοψηφία άνω των 50 ετών
Το 10% είναι άνω των 65
Ξοδεύουν έως και 30% περισσότερο από τους τουρίστες του καλοκαιριού
Περιορισμένα ενδιαφέροντα πολιτιστικού περιεχομένου και δραστηριοτήτων
Καθολική απαίτηση για προσφορά ευρύτατης γκάμας υπηρεσιών και εγκαταστάσεων από πλευράς ξενοδοχείου
Μικρά αλλά ενδιαφέροντα
Τουρκία
Αντάλυα / Κωνσταντινούπολη: Και στα δύο αεροδρόμια οι πτήσεις διεξάγονται χωρίς τέλη ενώ επιπλέον τα καύσιμα πωλούνται αφορολόγητα από 1ης Νοεμβρίου μέχρι 30 Μαρτίου.
Υπάρχουν 16 γήπεδα γκολφ και αρκετά ποδοσφαίρου ενώ το υπουργείο αθλητισμού μεσολαβεί ώστε να διοργανώνονται την χειμερινή περίοδο φιλικά παιχνίδια με ομάδες διαφόρων κατηγοριών.
Κύπρος – Αγία Νάπα
Υπάρχουν 10 γήπεδα ποδοσφαίρου
Τον χειμώνα έρχονται αρκετές ομάδες ποδοσφαίρου, η κάθε ομάδα με 40-50 άτομα για 15 ημέρες περίπου.
4 γήπεδα γκολφ
Η Cyprus Airways έχει ειδικό ναύλο 50 λιρών Κύπρου για υπαλλήλους ιδιωτικών γραφείων ταξιδιού που φιλοξενούνται σε ξενοδοχεία για inspection.
Οι τοπικές αρχές έχουν δικαίωμα μείωσης τοπικού φόρου
(Δημοτικά τέλη, κλπ)
Επιχειρηματική Φιλοσοφία
Προσήλωση στην ποιότητα
Έντονος προσανατολισμός marketing
Τήρηση υποσχέσεων
No expectation gap
Επιχειρηματική Φιλοσοφία
Η λειτουργία των μονάδων κατά την χειμερινή περίοδο δεν είναι αποδοτική τουλάχιστον στην αρχή, αλλά….
Η συνεχής παρουσία στις brochures των tour operator σημαίνει:
Συνεχή και καλύτερη ενημέρωση
Αυξημένες πιθανότητες για επαναλαμβανόμενους πελάτες
Λιγότερες απώλειες νέων πελατών
Καλύτερες πληρότητες αρχή και τέλος της σαιζόν
Σύγκριση με άλλες χώρες
Καθιέρωση σαν χειμερινού προορισμού
Απευθείας τακτικές πτήσεις
Επίπεδο σέρβις
Επαγγελματισμός
Προϋποθέσεις Ανάπτυξης χειμερινού τουρισμού
Περιοχές με μεγάλη ηλιοφάνεια / θερμό κλίμα κοντά σε αστικά κέντρα
Απευθείας τακτικές πτήσεις
Λειτουργία σε ετήσια βάση πλήρως εξοπλισμένων 5* και 4* ξενοδοχείων
Σημαντικά μειωμένες τιμές σε σχέση με τους θερινούς μήνες
Προβλήματα
Τακτική αεροπορική σύνδεση
Μίγμα προϊόντος
Τιμολόγηση
Καθιέρωση προορισμού
Προτάσεις
Τακτική αεροπορική σύνδεση
Καθιέρωση απευθείας πτήσεων με ΟΑ η AEGEAN /LUFTHANSA
Εξεύρεση εναλλακτικής λύσης πτήσεων μέσω άλλων οικονομικότερων εταιρειών, Easyjet, Ryanair, κλπ.
Μίγμα προϊόντος
Ξενοδοχεία υψηλών κατηγοριών
Ευρύ φάσμα εγκαταστάσεων ψυχαγωγίας και άθλησης εντός και εκτός των μονάδων
Πολιτιστικές δραστηριότητες
Ικανοποίηση ειδικών ενδιαφερόντων
Τιμολόγηση
Περιορισμός περιθωρίου κέρδους
Μείωση φόρων
Μειωμένο ενεργειακό τιμολόγιο
Μείωση τιμών σε μουσεία, αρχαιολογικούς χώρους κλπ
Μείωση τελών αεροδρομίου
Καθιέρωση προορισμού
Χρονικός ορίζοντας 3 – 5 έτη
Έγκαιρη ενημέρωση
Τήρηση υποσχέσεων
Συνεργασία επιχειρηματιών , τοπικής αυτοδιοίκησης, ΕΟΤ, Tour Operator
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου